Elektrotekno.com Ana Sayfa || Cep Telefonları || İstekleriniz


Cep telefonu ile Polis radarını tespit etmek mümkün mü?

Kayıt: 29 Mar 2008
Mesajlar: 370

Offline
maresal
Tarih: 29 04 2008 18:06

bildiğim kadarıyla hem gsm şebekesi hemde bluetooth.wireless sistemler sürekli frekans atlamalı çalışıyor.yani frekansı kendi istediği gibi değiştirebiliyor. Bu şekilde telefon bir ayar yaparak belki o 36GHz lik sinyalin kendisini çözemesede harmoniklerini algılayabilir. Biraz fazlamı uçtum bilmiyorum ama bence o kadar zor bişey değildir, sonuçta sinyali alıp demodüle etmesi filan gerekmiyo sadece o frekans bandında bi taşıyıcı sezdiğinde alarm vericek bişey lazım.


Reklamlar
Kayıt: 24 Nis 2008
Mesajlar: 452

Offline
vecttra
Tarih: 05 05 2008 09:00

shape arkadaş verdiğin link silinmiş yenilersen sevinirim...
Başa dön
Kayıt: 14 Ekm 2008
Mesajlar: 233
Konum: Hacettepe Üniversitesi
Offline
Hasanduran
Tarih: 18 10 2008 14:24

böyle şeyler hep efsane derler ama link elime geçince deneyecegim.
Başa dön
Kayıt: 29 Nis 2008
Mesajlar: 31
Konum: İstanbul
Offline
:SworD:
Tarih: 22 02 2009 22:45

re


bence cep telefonuyla tespit etmek mümkün değil
Başa dön
Kayıt: 25 Ksm 2007
Mesajlar: 36

Offline
uskom
Tarih: 08 07 2009 23:23

eozkantar yazmış
arkadaşlar radar 36ghz çalışıyor bu frekansta bir alıcımı varki telefonunuzda bunu algılasın ,teknik olarak imkansız


Radarlar çalışma frekansına göre ikiye ayrılır."x" band radarlar 9.4 Ghz frekansında çalışanlara denir."s" bant radar 3 Ghz frekansında çalışanlara denir.


36ghz biraz uçuk olmuş sanki! ayrıca bluetooth la olma ihtimali de yok! çünkü bluetooth da 2.4ghz.

;ama olmaz diye bişey yok. böyle bir alet var zaten ama çok uçuk bir fiyatla satılıyor-illegal yollardan

kendisi alıcıdan başka bişey değil ama sıradan bir alıcı olduğunu da sanmıyorum dediğim frekanslarda çalışanlarından Wink
Başa dön



Offline
ramazanaziz
Misafir
Tarih: 08 07 2009 23:32

saçmalamayalım


arkadaşlar geçen ayki yazılardada varda böyle birşey. yok şu roğram yok bu proğram. polatlı bölge trafiğin radarını 4 kez ben tamir ettim ve 37.5 GHZ de çalışıyor. 1- telefonlarda bunu alacak bir alıcı varmı , olsa bile onu alabilecek bir LNB anten olması lazım buda 2. artı temellide eve giderken aynı ekip tanıdığı halde 130 la girdim diye bana 265 tl yazdı. çok teşekkür ediyorum kendilerine. bende yaptığım bütün işler için 800 tl faturamı kestim. inşallah bozulmaz birdaha radarınız.. Ercan abi eski yerine geçmişsin hayırlı olsun.
Başa dön
Kayıt: 02 May 2006
Mesajlar: 1689
Konum: Malatya
Offline
timpati
Tarih: 09 07 2009 06:06

harmonikler


maresal yazmış
...sinyalin kendisini çözemesede harmoniklerini algılayabilir. Biraz fazlamı uçtum bilmiyorum ama bence o kadar zor bişey değildir...


harmonikler geriye doğru gelmez benim bildiğim, hepsi temel frekansın katları (üstü) biçimindedir.

(başlığa yazan herkes için genel olarak konuşuyorum) bence kulaktan dolma bilgilerle yola çıkıp her yolu denemek yerine, illa bu naneyi yiyecekseniz (hem suç, hem başkaları için tehlikeli) yabancı sitelerde satılan cihazlardan alın bir tane olun bitsin. 50 dolara da var, 350 dolara da. ortalama bir cihaz 100-200 dolar civarında.
hatta siz en iyisi ne yapın biliyor musunuz; yok gümrüktür yok kargodur, türlü mevzuatlarla tek tek uğraşacağınıza "yüksek hız yapıp ceza ödemek istemeyen (para olarak yani) hızlı şoförler birliği" kurun önce, sonra toptan getirtin bu aletleri. hem daha ucuza gelir, hem de bir suça ortak olmak bahanesiyle benzeri insanlarla da sıkı dostluklar kurmuş olursunuz (gerçi bu hızla çok uzun süreceğini sanmıyorum ya neyse).
Başa dön


Sayfaya git Önceki  1, 2

Cep telefonu ile Polis radarını tespit etmek mümkün mü?


Benzer Konular
- cep telefonu bütün modellerin şema istekleri buraya!!!!!!!!
- Cep telefonu ile Sms Atabilen Lazerli Güvenlik Sistemi.
- Modeminizi kullananlari tespit edin

- cep telefonu ile kontrol ?

- Cep Telefonu ile Robot Araba Kontrolü
- polis lambası flaşör picli 3 modlu
- Elektromanyetik dalgalardan enerji hasat etmek (alternatif enerji)
- Cep Telefonu ile 4 role Kontrol DTMF
- cep telefonu ile kontrol ?

- RF ile seri iletişimde gürültüyü izole etmek

- 9 Volt Pilden 2000VDC enerji elde etmek

Sitemize üyelik ve içeriğin indirilmesi tamamen ücretsizdir. Sitemizde paylaşılan tüm dokümanlar (Tezler, makaleler, ders notları, sınav soru cevaplar, projeler) paylaşımcıların bireysel çalışmaları olup telif hakları kendilerine aittir ya da açık bir şekilde kamusal alana yerleştirilmiş dokümanların birer kopyalarıdır. Kişilerin bireysel çalışmalarını sitemizde yüklemesinde, sitemizde paylaşıma teşvik eden puanlama sisteminin de etkisi büyüktür. Bunlara rağmen hala size ait olan ve burada bulunmasına izin vermediğiniz dokümanlar varsa iletişim bölümünden yöneticilere bildirmeniz durumunda derhal silineceklerdir.
Powered by phpBB | Translated by phpBB Turkiye | Ads by Google Adsense | Design by Crazy Bat based
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72