Elektrotekno.com Ana Sayfa

Arama sonucunda 49 uyan sonuç bulundu

Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki


Başlık
Forum
Mesajı gönderen | Cevaplar - Görüntüleme | Tarih Saat

İyi günler
pic ile sürebileceğim 3" 5" 7" tft veya ldc ekran bulabileceğim bi adres veya internet sitesi varmı. Ankarada olursa çok memnun olurum olmazsa istanbul. bide önerebileceğin ...

aşşağıdaki linkteki deneyseti direkt usb den programlana biliyormu yoksa ayrıca bi programlayıcı almammız lazım mı arm' da yeni olduğum için anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim


http://www. ...

dış kesme kullanarak 0 geçiş anını yakalaya bilirsin iki kesme arası timer ı okursun onuda 1 e bölersen (f=1/t) frekansı bulmuş olursun yani bu benim fikrim daha güzelide yapıla bilir elbet Smile gerçi p ...

vertigo teşekkür ederim cevabın için ben de ileride lazım olur diye öğrenmek istiyorum nede olsa 8 bit nere 32 bit nere,haklısın basit işlemler için gelişmiş bi işlemciye gerek yok zati o tarz uygulam ...

marasel arkadasım cevabın için teşekkür ederim
keil da 8051 için birçok defa kod yazdım ve gayet güzel çalıştıSmile lakin aynı kodlarla arm çekirdekli lpc lerde deneyince hüsranla karşılaştımSad mov 01h, ...

merhabalar ben sakarya üniversitesinde şuan okumakta olan bi öğrenciyim,bu sene okulda 8051 öğrendik yanlız ben arm tanablı 32 bit işlemcileri merak ettiğim için(arkadaş dan öğrendim arm diye bişey ol ...

eğer ankarada isen konya sokak ta bulabilirsin udea marka olanı ordan almıştım

http://www.udea.com.tr/RFModules.aspx

buda ınterent satış bolumunun lınkı

http://www.udeashop.com/

umarım yar ...

dostum pi işlemini nasıl yaptın ? bide kodlar ccs c mi? benım tasarım odevım pı ile ilgiliydi opamplarla yapa bılıyorumda ayrık sistemde yanı mıkro denetleyıcılerde bayag sorun yasadım yarım yamalak b ...
jungemed | 10 - 8641 | 14 01 2010 21:27

abicim sanırsam link , rapid silmiş yenilersen sana zahmet olmassa çok sevinirim

Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki


1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Sitemize üyelik ve içeriğin indirilmesi tamamen ücretsizdir. Sitemizde paylaşılan tüm dokümanlar (Tezler, makaleler, ders notları, sınav soru cevaplar, projeler) paylaşımcıların bireysel çalışmaları olup telif hakları kendilerine aittir ya da açık bir şekilde kamusal alana yerleştirilmiş dokümanların birer kopyalarıdır. Kişilerin bireysel çalışmalarını sitemizde yüklemesinde, sitemizde paylaşıma teşvik eden puanlama sisteminin de etkisi büyüktür. Bunlara rağmen hala size ait olan ve burada bulunmasına izin vermediğiniz dokümanlar varsa iletişim bölümünden yöneticilere bildirmeniz durumunda derhal silineceklerdir.
Powered by phpBB | Translated by phpBB Turkiye | Ads by Google Adsense | Design by Crazy Bat based